fågel, fisk eller mitt emellan.

let´s take a roadtrip - Falkenberg, dag 3

En tidig morgonpromenad med hunden till campingens badplats.
En sväng till Gekås i Ullared och sedan packa ihop och åka hem.

Dag tre blev en långa dag och många saker hanns med :)

let´s take a roadtrip - Falkenberg, dag 2.

Dagen böejade tidigt med att hunden väckte oss alla på grund av åskandet som var på väg mot vårt håll, så vid 6-tiden var vi alla vakna, vi lyckades dock somna om en stund till och gav oss sedan av från campingen vid 11-snåret.

Vi satte då kurs mot Annas föräldrars hus och blev sedan bjudna på en rundvandring nere på stan i Falkenberg av Oscar och Anna.

Efter rundvandringen åkte vi tillbaka till campingen och då passade vi på att gå ner till stranden för att reka lite. vi upptäckte att den var väldigt lång-grund och att man då kunde gå ett par hundra meter ut i vattnet, utan att doppa magen.

Till kvällen sen blev vi bjudna på middag hemma hos Annas familj, god mat serverades och sedan var det dags för minigolf-turnering. (Jag har tyvärr inga bilder från detta, då jag var distraherad av att få golfbollen att göra som jag ville ;))

Vi tog oss sedan ner till stranden och kände på vattnet innan vi gick tillbaka till Annas hus och fikade lite, sedan drog vi oss tillbaka till campingen.

let´s take a roadtrip - Falkenberg, dag 1.

Jag och min familj bestämde oss för att åka ner och hälsa på min bror. Vi kom 400 meter, sen hoppade husvagnen av från dragkroken.

När vi kom iväg igen fastnade vi en mil efter Jönköping, vår bil bestämde sig för att sluta fungera.
Vi fick tag på en bergningsbil och fick åka den tillbaka till Jönköping, hyra en hyrbil och fortsätta resan mot Falkenberg.

Vi startade resan 09.45 och kom fram 21.40, en resa som egentligen tar ungefär 5 timmar, tog ungefär 12 timmar.