------------------------------------------------------------------------------------

glassen

hejsan. igen.

nu glömde jag skriva om just det jag skulle skriva om från början. haha.

jag skulle berätta att glassen jag åt igår var jättegod, men att jag fick jätteont i magen, vilket inte alls var roligt.
jag vet inte vad det är som gör att jag får så ont i magen, jag kan äta vanlig glass, och brukar bara få ont i magen när jag äter mjukglass (vilken är min favoritglass egentligen, så ja, jag är ganska sur).
men igår så åt jag ingen mjukglass, utan jag åt en gräddglass, och om jag är allergisk mot den med, så vet jag inte vad jag tar mig till, eftersom att det är favoritglass nummer två.

jag blir galen!

mjukglass, gräddglass och hasselnötter. vad har de tre sakerna gemensamt?

jag får nämligen allergiska reaktioner av just de tre sakerna.

ont i magen, ont i magen och andningsproblem.

inte så värst kul.

aja, jag får väl försöka hålla mig borta från dem.

hejdå. igen.

Kommentarer

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------