------------------------------------------------------------------------------------

ny blogg

hejsan.

nu börjar vi om från början igen, så får vi se hur det funkar.
jag har hört att det tar ett tag innan man kommer in i själva bloggandet,
och att de flesta har börjat om från början med sina bloggar.
så här är mitt andra försök.
jag har alltså haft en blogg förut, men jag var inte så duktig på att uppdatera den,
och när jag väl gjorde det, ja den var inte så rolig att läsa.
så, nu ska jag försöka göra ett nytt försök med en helt ny blogg :)


jag känner redan nu att det här aldrig kommer att fungera, bra sätt att starta en blogg va? haha.
ne, men jag vet seriöst inte vad jag ska skriva.

ni vet den här känslan när man verkligen vill rita av den där hunden, men man är urusel på att rita.
eller när man kollar på IDOL och man känner att man verkligen vill stå där och sjunga, men tyvärr kan man inte sätta en enda ton rätt.

ja, ungefär så känner jag just nu, fast det här med skrivandet. jag har alltit gillat att skriva, men jag har alltid haft problem med att komma på vad jag ska skriva.

ja men återberätta din dag får jag som förslag. ett väldigt bra förslag, men tyvärr så kan jag inte skriva i några andra tids-grejemojer än nutid (presens va?). det går liksom inte, jag har en förmåga att byta vad-det-nu-heter hela tiden, det är jättestörande, för jag lägger nämligen inte märke till det själv.

aja, så att skriva om vad jag har gjort under dagen, är ett dåligt exempel.

så vad ska jag skriva om? ja, varför inte vad jag har i tankarna just i detta ögonblick?

"varför måste tv:n krångla så jävla mycket?!" det är ungefär det jag tänker varannan minut, när min tv laggarfast för att det blåser så mycket ute...

klagaklagaklaga klaga lite mera. blääää.

aja, jag har ingen som helst aning om jag tänker berätta för någon att jag har en ny blogg, men vi får väl se...
det beror väl kanske på vad jag tänker skriva här i. kan ju ha den lite som en dagbok, fast med tankar.


vi hörs, förhoppningsvis.

hejsvejs :)



Kommentarer

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------