------------------------------------------------------------------------------------

ego?

hej.

jag tänker börja dagens blogginlägg med en fråga.
verkar jag egoistisk?

jag vet inte själv om jag är det, även om jag tycker att den frågan gör mig ganska ego, men min familj verkar ha fått den uppfattningen.

jag satt nämligen på bussen idag på väg hem när jag får ett sms av min far där det står:
"mamma sover, det är låst."

grejen är den att det är min lillasyster som brukar klampa in genom dörren och skrika: "mamma!" direkt när hon kommer hem.

och det är min bror som brukar glömma nyckeln.

jag funderar lite på om de har förväxlat mig med dom?


sedan så var det ju så att mamma mådde piss och låg och sov, pappa va iväg med lillasyrran till stan och min bror har (från och med igår) flyttat tillfälligt till Norge.

när jag då frågar mamma "har chico fått någon mat?" och hon svarar "nej", är det då så konstigt att jag ger honom mat och går en promenad med honom då?

är inte det ganska humant?

aja, *arg tjej* här borta..

men nu ska jag plugga spanska och sedan, om jag hinner, kolla lite på svenskan också..

hejdå.


Kommentarer
Anonym

nej det är du inte <3 och det är ganska snällt av dig att ge chico mat och ta ut han på promenad speceillt när du har massa läxor!

åå andra sidan vad kan jag som den bortskämda snorungen säga?<<3

2010-12-06 @ 20:19:47

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------