------------------------------------------------------------------------------------

gympastik

hejsan.

idag vaknade jag vid elva av att min far satt vid datorn och "pratade" med min bror som satt en ganska bra bit bort i huset.

aja, jag kom på att det kanske var ganska bra att gå upp i alla fall, så det var precis vad jag gjorde.

hoppade in i duschen och när jag kom ut därifrån så stod mamma i hallen och sa hejdå till min bror som stod med ytterkläder på och resväskan i handen.
jag vinkade och sa hejdå, och sen for han till Norge.

jahopp, då var man helt plötsligt "äldst" av syskonen här hemma, lite coolt faktiskt :)

jag käkade lite fruksot, målade vitt på syrrans tavla och for sedan iväg till barngympan.

2 och en halv timme senare kom jag hem, halvt död, nej inte riktigt, men väldigt trött.

käkade kvällsmat, försökte rita en tjej bakifrån, inte det allra lättaste, i alla fall inte när hon ska kolla över axeln..
aja, jag fick ihop något som liknar det jag ville, så ted blir nog nöjd.


nu ska jag nog läsa i engelskaboken, så att den blir utläst tills onsdag nästa vecka...

hejdå.

ps. bara av ren nyfikenhet, vilka är ni som läser min blogg? :)



Kommentarer
Katrin

jag läser din blogg :D

och ska boken vara utläst nu på onsdag eller onsdag efter nu på onsdag? :o

2010-12-05 @ 21:52:05
URL: http://katrin.blogg.se/

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------