------------------------------------------------------------------------------------

hihi

hejsan.

idag har jag och familjen firat jul hemma hos farmor och farfar, väldigt trevligt var det :)
god mat och mer julklappar fick vi :)

jag fick:
* pengar
* bio-kort
* en almanacka
* digital fotoram

och ja, jag var mest glad över den sista :D

oj, jag skrev aldrig vad jag fick den 24e, hm.. här kommer en lista på det jag kommer på nu:
* pengar
* badlakan som det står "Matilda" på
* fotoramar
* duschcreme och body creme
* almanacka (ja, jag fick två...)
* en sån där massage-grej till huvudet
* ett ascoolt USB-minne

eh...kommer inte på något mer...

aja, nej nu ska jag gå och sova :)
godnatt och hejdå.


Kommentarer

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------