------------------------------------------------------------------------------------

kul?

hej.

idag har jag tillbringat min dag i min säng.

vaknade i natt klockan halv tre och hade massa äckligt slem i halsen, vilket resulterade att det kändes som om jag skulle spy varje gång jag svalde.

inte så kul, nej.

jag kunde i alla fall inte somna om, så jag bestämde mig för att kolla på en film, vilket jag gjorde, en prinsessas dagbok 2.
jag vet, konstig tjej.

jag lyckades till slut somna om och vaknade en och en halvtimma senare av en lillasyster:
kajsa: matilda, du måste gå upp nu...
jag: neee...
kajsa: jo, klockan är mycket...
jag: sjuk..
kajsa: jojo, det är du säkert.
jag: låt mig vara...

hon fattade vinken och gick ut ur rummet till slut och jag somnade om.

jag vaknade senare av en mamma som undrade hur jag mådde och jag kan ärligt säga att jag inte minns vad jag svarade, men det jag minns var att jag inte kunde hitta mina kroppsdelar, det tog jättelång tid innan jag vaknade och fattade att min kropp faktiskt var där med mig under täcket.

jag somnade om sen och vaknade och var ensam, jag kände mig mycket bättre så jag gick upp och gjorde iordning en macka och en kopp tee, vilket fick hunden att lägga sig i sängen och värma mina fötter :)

så, här har jag legat hela dagen, och kollat på en film efter den andra.

nu har jag huvudvärk, så jag ska nog sätta igång med pluggandet inför svenskaprovet vi har imorgon.

hejdå.

Kommentarer

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------