------------------------------------------------------------------------------------

1+1=2?

Hej.

Jag sitter här med världens roligaste bok...nej nu ljög jag.

Jag försöker nämligen plugga matte, fungerar inte så jättebra när man inte förstår hur man ska göra..
och jag har tyvärr inte många som jag kan fråga, min bror kommer inte ihåg hur man gjorde och mina föräldrar, jaa, asså det är lite läskigt, för jag har börjat märka att jag är i deras nivå i att kunna saker, visst de har livserfarenhet, men jag kan mer än dom i vissa lägen, det är grymt läskigt!

iallafall så kan de inte heller så mycket från matte c, och jaa, då blir det lite svårt att fråga dom..
och kom inte och säg att jag ska läsa exemplen, för de suger verkligen!
och våran mattelärare är ungefär på samma nivå som dom.

jag vet inte om det är något fel på hans sätt att lära ut eller om det är jag som är dum i huvudet, men jag förstår verkligen inte vad han snackar om, och gör där framme på tavlan...det är sååå jobbigt, jag vet liksom inte vad jag ska göra!

ah men gud! jag klagar bara på den här bloggen nu för tiden känner jag...

förlåt, jag är i en depperiod just nu, kan bero på att jag har sjukt mycket att göra i skolan.
tre prov denna vecka (ett avklarat) och två läxförhör. en inlämningsuppgift (lämnades in idag).

hoppas verkligen att den här veckan snart är slut, helvete! den har ju precis börjat!
aja, ska försöka överleva.

nej, nu ska jag nog leta fram silvertejpen så jag kan få igen mammas käft imorgon på utvecklingssamtalet...

hejsvejs.

Kommentarer

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------