------------------------------------------------------------------------------------

1700 f.Kr-1914 e.Kr på 2 dygn

hejhej.

igår och idag har jag suttit och pluggat till historiaprovet vi i me09 har imorgon.

väldigt kul, nej inte speciellt. men det är ganska intressant att kolla på alla frågor och svar och kommentarer som kommer upp på facebook-gruppen våran lärare har gjort, för att hjälpa oss inför det här massiva provet.

det gäller ju bara en fjärdedel av historiebetyget, så det är lugnt, jag har gott om tid på mig att fixa ett högre betyg än G...

aja, nej jag ska skippa in sovmorgon imorgon för att åka till skolan och plugga, kul!

men vi hörs.
hejdå och godnatt.

Kommentarer

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------