------------------------------------------------------------------------------------

baka baka liten kaka

hejhej.

idag har dagen varit lite konstig.
eller jag vet faktiskt inte om den har varit det, men det känns som om den har varit det..

igår kväll så lämnade oscar och jag över bröllops-dags-presenten till mamma och pappa, pappa visste i och för sig redan om det men men, i alla fall så blev mamma jätteglad :)
så i morse var hon typ glad och pigg när jag kom upp. vi åt frukost samtidigt och hade det väldigt mysigt.

sedan gick jag genom alla snö ( :D ) till bussen och åkte med den till stan, där jag träffade anna, och sen åkte vi till tessin.

första lektionen var samhäll, och jag vågade äntligen fråga johan vad jag hade fått på historieprovet vi hade veckan innan, jag trodde att jag hade failat totalt och jag har funderat på hela veckan varför han inte har snackat med mig om att komplettera provet, som en del andra i min klass har fått göra, men jag tänkte nog "esch, han fattar väl att jag inte kan skriva bättre..."

i alla fall så fick jag tydligen VG på provet. jag förstår det inte själv, och jag frågade honom hur jag kunde ha fått det, och han sa att jag hade uppnått de kriterierna, jag fattar fortfarande inte, för att jag vet att jag inte gjorde det, och jag förstår seriöst inte vad jag gör för att lura lärarna...

hur som helst så fick vi ställa frågor och sådant inför debatten vi har i morgon. jag känner att jag inte alls är redo, för jag har liksom ingen åsikt om det vi håller på med, jag vet inte vad jag tycker, och det är väldigt jobbigt "/

aja, efter det hade vi lunch och jaa...den gick väl att äta.

sen spelade hanna och jag klubba säl :)

sen hade vi matte, janne babblade om något, och ingen fattade om vad.

sen traskade anna och jag till folkets hus, där vi hade historia med johan, vi snackade om nationalism, och vad vi har för syn på sverige.  det var väldigt intressant.

sen så traskade jag och anna till bussen och vi åkte varsin buss hem sedan, och när jag kom hem var det bara att börja med maten, klimp och bacon.

sedan kom kajsa hem och jag fick berätta för henne att mamma och pappa hade åkt till linköping och att dom skulle komma hem i morgon.

mamma hade förberett mig på att kajsa kanske skulle börja gråta så jag blev ganska paff när hon typ studsade av glädje...men det var bra det :)

maten blev inte helt lyckad, men aja den gick att äta i alla fall ;)

efter det så gick kajsa och jag en sväng runt stigis med chico och när vi kom hem igen så började jag att baka kladdkaka, som vi ska äta snart :)

så nu ska jag plugga samhäll...

hejdå.

Kommentarer

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------