------------------------------------------------------------------------------------

måndag?

hejsan.

idag är det måndag.
jag tycker visserligen att det känns som om det är lördag, och det är inge bra.

vi hade studiedag idag, så dagen spenderades i mitt "helg-hem", i oxelösund hemma hos fröken rodas.
vi kollade på AMA och sen så åkte vi in till nyköping och sprang omkring och letade efter ett par vantar till anna.

efter det bestämde vi oss för att käka något eftersom att vi inte hade ätit något annat än frukost...
vi hamnade iaf på mc donalds, det enda stället i nyköping som är någorlunda billigt, tyvärr.
sen så åkte vi hemåt, hon tillbaka till oxalösund och jag mot stigtomta.

jag övningskörde faktiskt hela vägen från stan och hem, väldigt läskigt med tanke på att det var både mörkt och halkigt, men det gick superbra, vi överlevde ju!

aja, väl hemma så började pappa och jag med att säkerhetskopiera min mobil och sedan gjorde vi en fabriksåterställning, så den senaste timmen har jag suttit och laddat ner alla apps igen.
och förhoppningsvis så ska den inte stänga av sig som den gjorde förut...

aja, nej nu ska jag ta och göra mig iordning och hoppa ner i sängen :)

hejsvejs.

Kommentarer

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------