------------------------------------------------------------------------------------

pweh



hejsan.

idag är jag glad.

eller jag är glad nu iallafall :D

hihi, den här dagen har varit sjukt jobbig, men den har även innehållit en massa roliga stunder som är värda att minnas <3

det är torsdag kväll och jag har inte en enda läxa till imorgon! så j*vla skönt! :D

jag har haft mina prov den här veckan, det har varit förj*vligt rent ut sagt, men nu har jag gjort dom, jag vet att jag har minst godkänt på 2/3 så jag är mer än nöjd :)

nu bakar jag kladdkaka som tyvärr inte ska ätas upp av mig :(
den ska nämligen lämnas till spanskan imorgon för att sedan säljas på lördag, då det är öppet hus på tessinskolan.

ni är mer än välkomna dit (jag kommer tyvärr inte vistas på tessin, utan på folkets hus där media håller hus)

men, jaa nu ska jag snart ta ut kakan ur ugnen och sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, gå och sova kanske..det skulle vara bra..

men vi hörs.

hejdå.

Kommentarer

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------