------------------------------------------------------------------------------------

uppdateeering

hihi, egentligen borde jag lägga upp en massa bilder som jag har redigerat...men guess what?
jag har inte redigerat några bilder...hm..

trodde seriöst att jag skulle sitta och fixa till varenda bild i photoshop, nu när jag har ett fullt fungerande, med en kalibrerad skärm och allt..men jag har liksom inte haft lust att redigera några bilder :S

BTW så har det "snöat" hela dagen idag! helt sjuukt!

var ganska glad imorse innan jag gick ut och upptäckte att det var slask på vägen -.-
med dyngsura fötter satte jag mig på bussen, som sedan gick sönder lite grann och blev typ 20 minuter försenad...men aja, jag kom fram till folkets och upptäckte att jag hade glömt nyckeln hemma, (kul!)
så jag skickade ett sms till mami, som hittade en johanna som väntade på 5 i 9- bussen, som aldrig kom, för den hade krockat i Vrena...

bevisar det här att vi i Sverige inte är förberedda på någonting? jag menar hallå! vi bor i ett land med årstider, och ändå så är det så att så fort det snöar lite så blir det kaos i trafiken, bilar sladdar av vägen, bussar blir försenade och tågen, ja jag vetefan vad dom gör men någonting annat än att gå som de ska gör de...

jag tycker att vi skulle kunna lära oss att det faktiskt kan komma snö i november, det har ju gjort det förut så varför inte i år?

och dessutom så sa de tydligen på radion, tvn och det stod i tidningen i morse att det skulle snöa typ 2 dm idag, då kanske man kan förbereda sig någorlunda?

aja, jag älskar snö, men hatar slask. så jag blev bara glad när jag kollade ut genom fönstret och såg att marken var täckt av något vitt :) men jag vill även att det ska vara ett par minusgrader då också, och inte en plusgrad :(
aja, nu sitter jag hemma iaf och imorron ska jag räkna små elektronikprylar på pappsis jobb tillsammans med Hanna, Linnea och Anna :)

hejsvejs.


Kommentarer

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------