------------------------------------------------------------------------------------

butterflies

hejsan.

häromdagen kom jag på en sak, jag var nervös (kommer inte ihåg varför) och hade då fjärilar i magen.
sedan började jag tänka...
varför är det så att det "pirrar" i magen när man är nervös?
och vad är det som gör att det "pirrar"?

jag skulle ha matematik den dagen, och bestämde mig för att fråga min lärare (som även är lärare i naturkunskap).
men tyvärr visste han inte svaret på den frågan. så jag vänder mig till er, (eftersom att jag inte hittade något vettigt svar på google heller...)
Vet ni vad "fjärilar i magen" är?
skrivskrivskriv till migmigmig då :D
tack på förhand :)
hejdå.

Kommentarer

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------