------------------------------------------------------------------------------------

Long time, no see






hejsan.

oj! jag har inte bloggat på aslänge (9 dagar för att vara exakt..)

ja..vad ska jag skriva, jag har haft fullt upp med skolan. Vi har haft prov i samhäll-kommunalpolitik i fredags, det var ganska svårt, jag hoppas det gick bra, är inte hundra på det..

igår...neeej. i förrgår (fredags) så hade jag, linnea och anna tjejkväll hemma hos anna, det va väldigt mysigt :)
vi gjorde pannkakor och slog världsrekord i längsta steka-pannkakor-tid. haha.

nej, men det gick inte så där jättebra, jag brände den pannkakan jag försökte steka så...


iallafall så kollade vi på film sen, vi började med "get smart" som är en komedi, jag somnade på slutet och vaknade sedan och fick förklaringen att filmen hade slutat och de hade bytt till "da vinci koden" så vi kollade på den, och sen när den tog slut så satte vi igång "shanghai knights" jag hann se ungefär en halvtimme innan jag somnade... vaknade sedan och insåg att filmen måste ha tagit slut för vi var tillbaka på menyn och linnea sov halvliggandes i soffan och anna var borta. så jag stängde av dvdn och tvn och somnade själv, halvliggandes i den andra delen av tre-sitts-soffan linnea och jag delade på...

vaknade med spänningshuvudvärk och värk i benen (som hade legat böjda på något konstigt sätt hela natten).

anna och linnea bestämde sig för att baka scones till frukost och jag somnade återigen i soffan.

sedan åt vi frukost och spelade kort innan vi insåg att klockan var kvart över 2 och min buss gick tjugo i 3... så vi satte fart med städandet och jag bussade sedan mot nyköping och sedan hem mot stigtomta.

väl när jag kom hem så fick jag reda på att chico hade rymt i skogen, så det var bara att ta ett koppel och sätta kurs mot skogen, hann inte så långt innan jag mötte våran granne som hade fått fatt på chico, som irrade omkring och letade efter husse, nej idet är nte så smart hund vi har...

iallafall så kunde jag promenera hem igen, med chico fastkopplad.

nej, nu ska jag gå och sova så att jag orkar leka med alla barnen imorgon :)


hejdå.

Kommentarer

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------