------------------------------------------------------------------------------------

2 april 2011



idag är det 28 dagar kvar tills jag fyller 18. tiden kan inte gå långsammare.

jag vill fylla arton nu, fast ändå inte. tanken på att fylla arton och vara vuxen, får paniken att växa inombords. Körkortet ska tas, saker ska säkert skrivas under, och skolan är snart slut. jag vill inte, jag vill verkligen inte.

jag har inte tid att ta körkort, jag känner även att jag inte borde släppas ut i trafiken än, jag gör alldeles för många misstag, som absolut inte får göras. men mina föräldrar ligger på mig och tjatar om att jag ska ta körlektioner, men vad fan ska jag med dom till? 420 spänn för 40 minuter, jag kan lika gärna slänga bort pengarna så givande var den lektionen + att jag fick läxa i körkortsteori, va fan!? tydligen kan man knäppa bältet fel, det visste jag inte.
aja, nu ska jag ta och göra något som absolut inte har med körkort att göra..vad vet jag inte än men kommer väl på något...

hejdå.



Kommentarer

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------