------------------------------------------------------------------------------------

det där.



Det där med känslor, det har jag aldrig förstått mig på. Vad är de bra för?

Visst jag vet att smärta ska hjälpa oss att förstå att det händer något farligt med våran kropp. Men när man skär sig på ett papper så kan det ju göra ondare än om man skär sig med en kniv, eller typ skrapar upp hela knäet. Hur är det logiskt? Jag menar det är ju större risk att du förblöder när du skrapar upp knäet än när du skär dig på ett papper.

Känslor kan ta och hoppa från en klippa, och de kan ta med sig alla fjärilarna som tar plats i magen också.

Punkt, slut.
Matilda Ulming.

Kommentarer

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------