------------------------------------------------------------------------------------

grattis!



Igår, den sextonde april klockan 17.04 blev min lillasyster 12 år.

Är det bara jag som tycker att tiden går fruktansvärt fort? Jag tyckte det var igår som hon fyllde fyra, men nej det var bara åtta år sedan. Asså shiiiiet!



Haha, vi var i alla fall hos våra kusiner igår och firade deras pappa som fyllde 50. Jag fick ingen sovmorgon och körde hela vägen (tre och en halv timme, utan stopp!). Så jag var lagom trött när vi kom fram, och min näsa fick värsta rycket och började rinna. Så ja, jag hade väl inte så jättekul med tanke på att min näsa rann och mitt huvud kändes tomt, men fullt på samma gång.

Vi åkte hem vid halv åtta någon gång och jag försökte väl sova på vägen hem, men att sova i en bil, ja det är inte så bekvämt, så när vi kom hem vid elva så gick jag och la mig på en gång.

Vaknade sedan idag vid elva och kände mig precis lika trött. Näsan rinner inte lika mycket, men jag känner mig helt bortdomnad, jag hör dåligt, jag har svårt att andas och min hjärna fungerar inte som den ska, vilket resulterar att jag antagligen inte är så snabbtänkt idag, hehe.

Nu ska jag ta och fixa det sista innan alla gäster kommer....

HEJDÅ!

Kommentarer

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------