------------------------------------------------------------------------------------

media.



Hej, jag heter Matilda Ulming och jag går på Samhällsprogrammet med inriktning på Mediekommunikation.
När man går Media så får man lära sig en sak, analysera sönder grejer.

Vi läser:
  • Psykologi, där vi analyserar människan.
  • Mediekommunikation, där vi lär analyserar hur människor påverkas av media.
  • Rörlig Bild och Filmkunskap, där vi lär oss analysera film.
  • Fotografisk Bild, där vi lär oss analysera bilder.
  • Grafisk kommunikation, där vi lär oss analysera texter och dess läsbarhet.
Personligen tycker jag att programmet bör döpas om till:
Samhällsprogrammet med inriktning på analysering.

Men det är ju bara min åsikt.
Nu ska jag ta och analysera människor, hej så länge!





Kommentarer
Hanna

hehe true, true!

2011-04-04 @ 22:06:57
URL: http://htiman.blogg.se/

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------