------------------------------------------------------------------------------------

random



kattallergi eller förkylning, vet faktiskt inte vilket som skulle vara värst.

hoppas det inte är något av det, orkar inte med det. vill bara sova, i ett par hundra år.

sova bort allt jobbigt, allt stressigt. sova bort den jobbiga delen, få vakna när allt är lugnt och redan klart.

samtidigt inser jag att jag inte kan sova bort allt, för vem vet vad jag missar då? alla andra vet, utom jag.

jag vill veta. jag vill veta hur mitt liv kommer att se ut, vad jag kommer arbeta som, om jag kommer hitta någon och hur länge jag får leva.

det känns tryggt att få veta, men det kommer jag inte få. jag kommer få leva i ovissheten tills dagen jag inte finns längre, kanske vet jag inte ens då att jag kommer försvinna från den här platsen.

jag vill leva mitt liv utplanerat. jag är inte besatt, jag vill bara vara beredd.

Kommentarer

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------