------------------------------------------------------------------------------------

hemma-aa-aaaa

Nu så är jag hemma igen efter fyra härliga dagar ute på en ö i Östersjön.

Jag har fiskat och fått två småiga abborrar :) och sen har jag åkt en massa båt och tagit en massa biiilder :D eller kanske inte så många som jag velat ta, men vädret tillåter inte alltid så man får passa på när man kan...

Bilderna kommer så fort jag har lagt in dom på datorn och redigerat dom lite grann...jag har en massa andra bilder jag måste redigera också...aja jag har fram till på fredag på mig så ;)


Nu ska jag ta och käka något, får se vad det bjuds på här hemma :) och sen ska jag nog ta en varm och skön dusch :))))


Hejsvejs!

Kommentarer

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------