------------------------------------------------------------------------------------

snabbis

hejhej klockan är typ strax efter två, mitt i natten, jag ska bara skriva lite kort (kommer antagligen inte bli så kort...) om min dag.

först vaknade jag och satte igång med att städa mitt rum.

jag åt lite lunch och väntade på att familjen Magnell skulle dyka upp.
de dök upp och vi fikade en massa gottigottgott.

sedan satt föräldrarna och delade livshistorier med varandra, de flesta kanske skulle tycka att det är ûbertråkigt, men jag tycker faktiskt att det är ganska intressant att lyssna på, att få höra om en annan person som min mamma eller pappa var för 20 år sedan, det är ganska roligt att lyssna på :)

efter det satte de igång att laga Tacos, och jag försökte förklara vad Svenska, Matte och Engelska: A, B & C var för något för en 9-åring, 12-åring och en 13-åring, inte det lättaste kan jag säga, jag tror inte de fattade något av vad jag sa utan hakade istället upp sig på att det var roligt att jag skulle börja i trean...

Sedan käkade vi oss proppmätta på Tacosen och jag tog bussen in till stan för att träffa Linn där. Vi lyssnade lite på Sahara Hotnights, snackade en massa och lyssnade på New Foundation, som jag även tog en massa coola bilder på (kommer laddas upp någon gång i framtiden, heh...). Sen vandrade vi omkring och väntade mest på att klockan skulle gå för att det var för lite tid att egentligen hitta på något innan min buss skulle brumma iväg hemåt.

Vi stannade till vid en liten korvmoj, och delade på en Langos, premiär för oss båda, och vi tyckte väl inte att det var någon höjdare precis.

Sen gick vi ner till bussterminalen och träffade en kille som började snacka med oss. Han visste inte riktigt vilken buss han skulle med, eftersom han aldrig varit i Nyköping förut, så vi hjälpte honom att hitta rätt. 

Sen kom bussen och jag åkte hem till lilla Stigtomta, den långa vägen.

nej, nu ska jag sova. godnatt.

Kommentarer

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------