------------------------------------------------------------------------------------

STHLM

Satte mig på ett tåg, mot en stor stad. Den Stora Staden.
Möttes upp av en fin vän, lagade god mat, träffade ännu en fin vän, kollade på roliga filmer halva natten, sov i en säng.
Vaknade mitt på dagen, åt frukost, åkte till ett shoppingcentrum, köpte en rutig skjorta. Åt lunch vid fikat, läste skvallertidningar, och kollade på en hemsk film.
Sov till lunch, städade, hämtades upp, tog oss söderut, förbi en mack, tankade och köpte korv.
For hem till den lilla "staden" igen. 





Jag hade med mig min lilla kompakta kamera för att jag inte riktigt orkade släpa på min system, vilket var väldigt bra, för jag lyckades bara ta ett enda kort under hela helgen, detta:




Nu sitter jag och peppar inför imorgon. Jag vill inte, men måste. Håll tummarna för mig.



Kommentarer

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------