------------------------------------------------------------------------------------

zuuumba

Vet inte om ni har hört talas om det, men "det är en ny träningsmetod som hjälper dig att bygga och stärka muskler, men även att gå ner i vikt. Det är superroligt, och man märker knappt att man tränar."

Eller hur var det?

Jag och Johanna har provat på det nu. Visst det är roligt men jag tror att jag skulle behöva träna upp min koordination liiiiite grann för att det ska gå lite bättre, för just nu har jag koll på varken armar eller ben, och det kan vara ganska viktigt när man ska försöka dansa.

Nu ska jag försöka förstå mig på vad exakt Bröderna Graccus gjorde, och sen plugga in det extra bra.


Sååå...hejdå :)
Länkar förresten till en video (om du inte vet vad zumba är) här.



Kommentarer

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------