------------------------------------------------------------------------------------

2011




Har lite nyårsstress och bestämde mig för att kolla över mitt gamla år, så här har ni det från min synvinkel:

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Gick ut på krogen, kört bil mer än jag brukar, åkt utomlands. 

Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga, så ja...eller nej..?

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, inte vad jag vet iaf ;)

Dog någon som stod dig nära? Ja :(

Vilka länder besökte du? Spanien och England.

Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Ett jobb, typ.

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 14 september.

Vad var din största framgång 2011? Lyckades få G i Matte C, det var stort!

Har du varit sjuk eller skadat dig? Förkyld ett antal gånger och sen har läkarna skadat mig... ;)

Bästa köpet? Resan till London med Johanna :)

Vad spenderade du mest pengar på? Resan till London med Johanna ;)

Gjorde någonting dig riktigt glad? Jadå, har bara så dåligt minne att jag inte minns vad...

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Ojdå...ehm...kanske..."Good Life" med One Repubic.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag har nog varit båda, det har hänt så mycket det här året, så det är svårt att svara på.

Vad önskar du att du gjort mer? Hängt med vänner. Fotat. Jobbat...

Vad önskar du att du gjort mindre? Legat hemma framför datan, heh...

Hur tillbringade du julen? På julafton var jag hemma hos mina kusiner med familjen (minus bror) och mormor, och vi kollade på Kalle Anka, öppnade presenter och åt god julmat.
Och på annandagen var familjen, Anna och Oscar hemma hos farmor och farfar, och vi öppnade presenter och åt mumsig mat.

Blev du kär i år? Ohja..

Favoritprogram på TV? How I Met Your Mother.

Bästa boken du läste i år? Minns inte vad den heter, men den var grym, heh...

Största musikaliska upptäckten? Jessie J och Adele.

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En iPod nano.

Något du önskade dig men inte fick? Nepp :)

Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Spenderade natten till min födelsedag i en skog med fina vänner, och spenderade sedan dagen och eftermiddagen med familjen och släkten :)

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Inget jag kan komma på nu.

Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Slutet på tonåren (barnsligt) -> början på något mer vuxet.

Vad fick dig att må bra? Fina vänner och en stöttande familj :)

Vilken kändis var du mest sugen på? Taylor Lautner...heh..

De bästa nya människorna du träffade? Vet inte om jag träffade några nya människor som jag har blivit vän med...men jag har blivit mer nära vän med många av mina klasskompisar :)

Hur kommer nästa år att skilja sig från det här? Skolan slutar. Så inget plugg. Om jag inte kommer på NU vad jag vill plugga vidare till.




Nu tänker jag inte uppdatera mer i år. Så vi hörs när vi hörs :)

Kommentarer

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------