------------------------------------------------------------------------------------

God Jul ♡

Idag har jag varit fullt upptagen med att fira jul, med både familj och släkten.

Imorse blev det lite paketöppning, vid granen. Hunden var helt tokig, han älskar att öppna paket, och försökte sig på att öppna både mitt och min syrras "morgonklapp" :)

sen käkade vi frukost, innan det var dags att göra sig iordning och sedan for vi iväg till mormor för jullunch med henne och morbror.

Julkorv med potatis stod på menyn, en tradition som inte går att svika, även om det inte är speciellt många i våran familj som tycker om det ;)

Efter maten drog vi oss hem till kusinerna i Strångsjö, där vi kollade på Kalle Anka, fikade lussebullar och pepparkakor, öppnade julklappar, åt julbord, kollade på Svensson Svensson och hade allmänt trevligt :)

Jag, Emma och Kajsa testade Emmas nya Wii-spel och övade på att sjunga, vet inte om vi blev så mycket bättre, men man kan ju alltid hoppas ;)

Efter en och en halv timmes komedi med Lasse Åberg och Sällskapsresan, drog vi oss hemåt. 
Och nu sitter jag här, ska gå och sova vilken sekund som helst.

Men jag ville bara säga att jag har haft en asvärd julafton :)



(bilder kommer så småningom, det vill säga när jag orkar lägga in dem och redigera dem ;))

Kommentarer

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------