------------------------------------------------------------------------------------

i väntan...

jag väntar nu på att julafton ska komma.
det här året är det extra spännande,
eftersom jag i princip inte har önskat mig något.
jag har ingen aning om vad jag vill ha i julklapp.

jag minns den tiden när jag var liten och skrev önskelista.
en önskelista med en massa roliga saker jag ville ha.

men en önskelista som nästan aldrig gick i uppfyllelse,
för att jag önskade mig för många dyra saker.

med åren har jag lärt mig att en present har en pengagräns.
jag har lärt mig vad som är rimligt att sätta på önskelistan,
för att man inte ska bli besviken för att man inte fick det man ville.


att det jag i år egentligen vill önskar mig är:
  • iPhone 4s
  • iPad 2
  • Canon 600D
men det är inget jag kan sätta upp på min önskelista.

det är inget jag faktiskt kan önska mig, om jag inte vill bli besviken.
och det vill jag inte.

så jag vet faktiskt inte vad jag önska mig.
för att jag egentligen vill ha saker som jag tyvärr aldrig kommer att få.


så, vad önskar ni er i julklapp? :)

Kommentarer

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------