------------------------------------------------------------------------------------

merry christmas! :)

Nu är jullovet äntligen igång!
Idag var det julavslutning, men tyvärr kunde jag inte vara med på den,
på grund av värk från "operationen" i måndags :(
Så jag spenderade dagen hemma istället i ett försök att vila upp mig,
så att jag förhoppningsvis kan vara lite social när vi ska fira jul,
istället för att sitta och ha ont, det vill säga.
Men jag vill bara säga att jag hoppas att ni får en väldigt mysig jul.
Och att ni får alla julklappar ni önskar er! ;)

God Jul på er!



kramisar ♡

Kommentarer
B E C C A B O L L - hobbyfotograf

tack söta matilda, hoppas det gick bra på operationen! <3

2011-12-23 @ 15:51:12
URL: http://fotobeccaboll.blogg.se/

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------