------------------------------------------------------------------------------------

they say that third time's a charm.

när jag var tolv år tog jag hål i öronen för första gången.
hålen läkte aldrig ordentligt eftersom jag var allergisk mot materialet som läkörhängena var gjorda av. 

när jag var 15 år försökte jag på nytt.
men tyvärr så var jag dum nog och valde samma material som jag hade när jag tog första gången,
så det läkte inte ordentligt den gången heller, och jag fick istället blåsor bakom öronsnibbarna.


nu har det gått ytterligare tre år.
så när jag var på stan i onsdags så bestämde mig för att ta hål i öronen.

denna gång var jag smart nog att inte ta silver, likt de gånger jag gjort innan. 

så nu har jag ett örhänge i varsitt öra, av titan den här gången. 
och jag håller tummarna för att jag denna gång ska kunna ha hål i öronen.
att det faktiskt kommer att läka ordentligt.


vi får se, om 6-8 veckor :)





Kommentarer

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------