------------------------------------------------------------------------------------

004


Hejsan.

Igår var dagen bra. Solen sken, fåglarna kvittrade och alla var glada.

Vi skrev matteprov och funderade på hur många fel vi hade.

Vi hade historia och skrattade.

Vi sprang till bussen, och på vägen såg vi bil NUMMER FYRA! :D så nu är jag på nummer fem :)


Idag.

Nej, idag har dagen inte riktigt varit lika bra.

Det var snöstorm i morse. Snö över is = man halkar.

Spanskalektion - 330 kr mindre i plånboken, nervös inför resan till Spanien eftersom jag inte fattade speciellt mycket av vad mina klasskompisar sa när de berättade om Sverige på spanska.

Matteprov - Jag skrev på alla frågor, men är inte säker på att jag kom fram till något svar på någon av dem...

Lunch - Kyckling, potatismos och minimajs. Det här var dagens höjdpunkt, god skolmat för första gången på länge.

Svenska - vi hade grymt kul, men... vi gjorde inte riktigt det vi skulle göra, så det blir väl att sitta med det i helgen.

Sen bussa till BussTerminalen, sitta där i en halvtimme och vänta på Stigtomtabussen, bussa hem till Stigtomta, gå hem i solsken och blåst.

Hemma - Äta äpple och muffin, och kolla på The OC.

Sen vet jag inte vad jag ska göra, bara ta det lugnt skulle jag tro :)

Nu ska jag kolla vidare på The OC och sen ska jag kolla på Allt för min syster :)

Hejsvejs.


Kommentarer

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------