------------------------------------------------------------------------------------

Återupplever barndomen



Hejsan.

Pokémon, måste fånga fleeeer (de e du och jag), tillsammans blir vi ett lag!
Pokémon, åhh min bästaaa väään, vi räddar vääärlden om igeeeen!
POKÈMON!
Pokémon, måste fånga fleeeer (helt okeeej), de vet hur man klarar seeej!
Du lär meej och jag lär deeej
POOOKÉÈÈÈMOOON!
Måste fånga fleeer, jag ska fånga fleeer!
POKÉMON!

Här sitter jag en lördagsförmiddag (för mig) och kollar på Pokémon. Det suger verkligen, haha.

Jag vet inte om jag tyckte om det när jag var liten eller om jag bara kollade på det för att min bror gjorde det. Jag vet att jag lekte med de små plastgubbarna, för att jag tyckte att de var söta, och jag hade bara de som jag tyckte var söta, de andra bytte jag bort till min bror eller hans kompisar, som blev överlyckliga för att de lyckades "lura" bort mig de bästa Pokémonen.

Men jag brydde mig ju inte om hur bra de var, det var ju sötheten som räknades!

Det samma gällde korten, varför skulle jag vilja ha ett kort som det var en eld på? Eller en elektrisk boll? Det var ju liksom inge kul, det var ju roligare att ha en söt gubbe :)

Men som sagt det va inte så bra som jag minns det ;)

Nu ska jag ta och göra något, ska bara lista ut vad...

Hejdå.



Kommentarer

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------