------------------------------------------------------------------------------------

historia-plugg



Tjenixen :)

idag har jag tillbringat dagen med att plugga historia, och ja det har typ tagit hela dagen, men jag har knappt börjat känns det som.

Det enda jag egentligen har gjort idag är att jag har rett ut de svenska kungasläktträdet:



jäävligt krångligt faktiskt, om jag får säga det själv.

aja, nu ska jag antagligen fortsätta med att försöka sätta ut i vilken ordning saker och ting hände, och sen försöka lista ut hur mycket Sverige det är av landet som existerar i det ögonblicket...komplicerat? mhm.

Hejsvejs.



Kommentarer

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------