------------------------------------------------------------------------------------

life sucks sometimes



hejhej.

känner att jag inte har uppdaterat på ett tag, och det finns en anledning till det.

har nämligen vart i spanien i typ en vecka (5 nätter, 6 dagar). vi var där på språkresa med spanskagrupperna, och hade väldigt skoj!

men eftersom det var lite temperatursskillnad mellan sverige och spanien, (-15 respektive +15) så blev jag såklart sjuk när jag kom hem, yeaay!

fast det är ju inte bara jag som är sjuk, så jag kan vara lugn, typ halva min spanskagrupp är också sjuka.

men nu ska jag gå och sova, det har varit en lååång skoldag och jag är grymt trött...

hejsvejs.


PS. bilder från spanien kommer...eh...när jag har orkat redigerat dom... ;)




Kommentarer

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------