------------------------------------------------------------------------------------

my voice is fading away



hejhej.

jag är fortfarande förkyld, vet inte om jag nämnde det i det förra inlägget...men aja, jag har varit förkyld i typ en vecka nu, eller ja imorgon blir det en vecka ;)

inte så farligt egentligen, just nu är jag bara hes, och låter jätterolig. Min stora dröm! :D

haha, jag vet det låter jättekonstigt, men jag blir aldrig hes, så jag tycker att det är jätteroligt att vara det, och ja jag är så där löjlig och kan sitta och skratta åt mig själv :)

men ja idag var det första dagen på sportlovet, niiiice!

jag sov till tolv, och käkade sedan brunch, som bestod av AllBran och mjölk och sen en macka bredvid.

Sedan gick jag en prommis till ica med Johanna.

Gick hem, satte mig framför datan och började skriva på filmkunskaps-grejen jag skulle göra.

Sen fotade jag till en uppgift jag typ tydligen hade failat lite på, hur vet jag inte för det var typ världens enklaste uppgift, men aja, nu är den fixad iaf (resultat ser ni här nere, väldigt fult motiv jag vet, min inspiration är slut...)

efter det lagade jag mat, laxsås med pasta, namnam :)

sen pluggade jag lite historia, blää.

och sen kollade jag på How I Met Your Mother, den bästa serien ever, typ.
och sen kollade jag på ett grymt äckligt avsnitt av CSI NY, som sändes på kanal 5, kommer inte ha så trevliga drömmar inatt..

Sen sändes Magnus Betnérs turné-sak, så kollade på den med, han är jävligt bra på att prata om seriösa grejer, men ändå få dom roliga. Tror egentligen att han inte gör något annat än att låta oss tro att det är skämt han säger när han står däruppe, vi vågar nog liksom inte tro något annat, vi vet att det han säger är helt sant, men om vi skrattar lite åt det så verkar det mer som ett skämt ;)

aja, nej nu ska jag gå och sova.

godnatt, och hejdå.


hade liksom tagit de här bilderna istället när vi skulle ha gjort uppgiften:
(klicka för större bild)



jag vet inte riktigt vad jag tänkte med...



Kommentarer

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------