------------------------------------------------------------------------------------

nej men oj



Hejsan, igen.

Kollade precis in på bilddagboken.se och såg detta:



och ja, jag blev ganska förvånad.

Nej, inte över att Danny ska vara med, det fattar väl varenda människa...

Men att det redan är dags för årets Melodifestival. Brukar inte det vara senare på året?
Eller nej, kanske inte, det är nog jag som fortfarande tror att det är i början på januari, fast det är början på februari, ja jag ligger liiiite efter i precis allt.

Jag har precis lärt mig hur man deriverar två gånger, alltså hur man "bissar" som jag gillar att kalla det. 
Tack Johanna! <3

Nu ska jag nog kolla vidare på matten och förhoppningsvis så kan jag det mesta inför provet imorgon...

Hejdå.




Kommentarer

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------