------------------------------------------------------------------------------------

soool!



Hejsan.

Idag skiner solen, och himlen är knallblå, då blir Matilda glad :)

Idag fick jag gå upp en timme tidigare för att jag skulle till tandläkaren innan skolan.
Jag fick då ta bussen som går 07.01 från Stigtomta, och jag lovar jag sov på bussen för att jag var så trött.
Sedan fick jag sitta i väntrummet på BT och vänta på att tiden skulle gå innan jag kunde gå till tandläkaren. Gick dit och fick vänta 10 minuter efter att jag skulle vara där innan de ropade in mig, själva undersökningen tog typ 5 minuter så jag kom snabbt därifrån och satte kurs mot Folkets, där vi skulle ha svenska.

Fick reda på att vi skulle jobba med författarna vi hade valt lektionen innan, så vi gick ner till myshörnan och typ gjorde allt annat än vi skulle.

Sedan var det dags för lunch så jag och Linnea gick till Öster och käkade lax- och sejgratäng med potatis. Det var inte jättegott, men ätbart.

Sedan var det dags för historia som gick fortare än vanligt och sen promenerade vi till Tessin, i det fina vädret, för att ha spanska. Och det är där jag även är nu. I spanskasalen, men jag och resten av Media-gänget har ingen som helst aning om vad vi gör här, det ha gått 47 minuter sen vi började och vi har inte gjort ett piss.

Snart slutar vi och då ska Mickis och jag till Mattestugan för att plugga matte inför provet imorgon, yes!

Hejdå.





Kommentarer

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------