------------------------------------------------------------------------------------

2011.01.05

Hejsan.

Idag är det onsdag och jag är hungrig.
Haha, ne men typ nåt i den stilen ;)

Idag har jag vaknat hos Johanna, sov över hemma hos henne i bergshammar efter att vi va med Linn, Nora och Ida på gymnasiefesten på volym igår. Vi hade kul, men folket där hade ju kunnat vart lite roligare, musiken kunnat va lite bättre och golvet dansvänligare. Aja, vi hade roligt iaf ;)

Sen drog jag och Johanna som sagt hem till henne i Bergshammar och sov och sen vaknade vi och drog till stan, för Johanna skulle till Stockholm till sina kusiner så jag hamnade i Nyköping, ensam, i väntan på att min mor skulle sluta jobba.

Fick sedan reda på att min syster var på stan så jag ringde henne och gick med henne och hennes kompis på stan innan mamma kom och vi åkte hem.

Sen har jag typ suttit här sen dess :)
Nu vet jag inte vad jag ska göra, men jag ska nog försöka hitta på något så att jag inte somnar....

Hejdå.



Kommentarer

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------