------------------------------------------------------------------------------------

första veckan har gått.

Hejsan.

Nu är den första skolveckan efter lovet nästan över. Det har varit skojigt att få träffa klassen igen och få lite rutin på dagarna, men att börja skolan igen med två prov och en slutuppgift kändes inte som en bra start på terminen.
Fast egentligen är det inte en start på terminen, eftersom att höstterminen slutar officiellt på tisdag. Men iallafall.

Jag har varit sjukt stressad, försökt få ordning på mitt bokomslag, blivit arg för att jag inte vet vad jag ska göra, fotograferat och redigerat en bild av ett sudd, försökt skriva på suddet i photoshop och få det att se ut som om det är skrivet på det i verkligheten. Jag har haft spanska och spanskaprov.

Jag har avslutat samhällskursen och failat totalt. Jag har skrivit in mig ordentligt på körskolan, men inte köpt något än eftersom de hade slut på böcker. Jag har beställt en ny väska och därmed blivit medlem på nelly.com. Jag har installerat min Bamboo-platta så att jag kan måla i photoshop.

Och jag dricker jordgubbs-tee och kommit på att jag älskar känslan när det varma teet kommer ner i magen och sprider sig som en varm våg genom resten av kroppen :)

Och jag har även fått reda på att jag är skoltrött. Fick diagnosen ställd idag, vilket känns väldigt skönt med tanke på att jag inte förstod varför jag inte pluggade fastän jag bestämt mig för att plugga, och sen får dåligt samvete dagen efter, för att jag faktiskt aldrig satte mig ner och pluggade.

Nej, nu kanske jag ska ta och göra klart mitt bokomslag som ska vara inlämnat på måndag, eller tisdag eller när fan det nu skulle vara klart.

Hej så länge,
och kom ihåg; var positiva! :D

Kommentarer

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------