------------------------------------------------------------------------------------

*gäsp* och "aj"

Hejsan.

Idag har jag halka till bussen, bussat hela vägen till Tessin, fått lära mig om hur man ska beté sig inne på en krog, och vad man får och inte får göra mot en polis/ordningsvakt eller annan tjänsteman/-kvinna.

Jag har haft matte, vilket inte gick sådär jättebra, vet inte varför kanske för att Anna inte var där, eller så var jag bara inte i min kropp idag (vilket kanske är förklaringen till saker som hände senare...*).

Jag har ätit äcklig fisk med äckligt ris, och ett glas med filmjölk och flingor.

Jag har sett Julia stå på (alltså som i på, som en balettdansös) tårna, utan skor, jag fick även se Emil försöka med skor, men faila, genom att tappa balansen, ramla och slå i knäna i golvet, vilket så gjorde min dag, så TACK! :D

Jag har haft idrott och gjort illa mig på skiljeväggen, så att en bit skinn och kanske lite kött försvann från min hand*. Jag har typ krockat/snubblat (jag vet inte riktigt vad som hände) in i Julia och då ramlat och slagit i knäna*. Jag har räddat ett mål, men även släppt in ett.

Jag har åkt buss, gått hem. Försökt och lyckats ta mig upp för uppfarten som var täckt med is. Jag har kommit på att jag skulle ha gått förbi ica och hämtat mitt paket som kom idag*. Så jag har även åkt bil till ica, blivit skrämd av en tjej som jobbar där, fått en ny väska och satt mig i sängen för att blogga om min allmänt konstiga dag.

Jag förstår om ni inte fattar ett piss, jag tycker själv att hela min dag har känts som en dröm där jag har transporterats till och från platser utan att riktigt varit medveten om hur jag kom från punkt A till punkt B (troligtvis med buss...)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, peppa för vårterminen som börjar imorgon, kanske? Jag antar att jag kommer hitta på något iaf.

Hejdå.

Kommentarer

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------