------------------------------------------------------------------------------------

lillasyster


föräldrarna åker på informationsmöte om högstadiet.

lillasyster: matilda...
storasyster: jaa?
lillasyster: får jag baka en kladdkaka..?
storasyster: eh, nej. vi har ju inte ätit upp den du bakade igår.
lillasyster: neej, men jag vill baka en iallafall..
storasyster: men nej det får du inte.
lillasyster: okej... :(

storasyster går ut och går med hunden. kommer hem 40 minuter senare och går in på sitt rum.

*skrammel*

hon går ut i köket och ser sin lillasyster som håller på och plockar fram grejer och ingredienser till en kladdkaka.

lillasyster: jag smsade mamma och hon sa att jag fick baka när du kom hem igen.
storasyster: *suck*



Kommentarer

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------