------------------------------------------------------------------------------------

TheLastDayOfTheLoov

Hej.

Jag ligger i min säng med datorn i knäet, tv:n påslagen och mobilen brevid mig. Jag känner att jag verkligen gillar att bo i detta land. För tillfället.

Jag är lite trött eftersom att jag inte sov så bra i natt, men aja, jag kan inte sova nu för då kommer jag inte kunna somna ikväll och då kommer jag stanna uppe halva natten, och då kommer jag försova mig och missa bussen imorgon, och då missar jag första lektionen i skolan, med all viktig information om vad som kommer hända framöver, eftersom att alla lärare slutar, typ.

Aja, jag tror jag ska laga mat snart.

Hejdå.


ps. det var det här jag jobbade på igår, en foto-uppgift som handlar om att vi ska göra tre reklambilder (det här är reklambild 2, den metonymiska bilden) som är miljövänliga, jag gör ett ekologiskt sudd ;)


Kommentarer

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------