------------------------------------------------------------------------------------

dream on baby



Jag kommer ut genom två stora dörrar till en byggnad. På nedersta trappsteget, hundra trappsteg bort, står ni.
Ni två, du i svart smoking och hon i vit klänning. Ni ska gifta er. Jag går ner för trappan, ett steg i taget. När jag precis ska passera er får du syn på mig. Jag skyndar mig förbi och på nedersta trappsteget slänger jag en blick över axeln, du har stannat och vänt dig om mot mitt håll. Du kollar med en sorgsen blick på henne, släpper hennes hand och tar ett steg ifrån henne, ett steg närmare mig. Hon ger mig en blick som får mig att vilja dö.

Jag vaknar och sakta inser jag att det bara var en dröm, men skuldkänslorna ligger kvar.



Kommentarer
Hanna

Fett fint!

2011-04-01 @ 18:21:03
URL: http://htiman.blogg.se/
Anna

gumman <3 (funderat på att bli författare?)

2011-04-02 @ 08:13:21
URL: http://annarodas.blogg.se/

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------