------------------------------------------------------------------------------------

hiiistoria-plugg



God kväll.

klockan är 00.31 och jag har precis bestämt mig för att gå och sova.
Jag har suttit och pluggat historia sedan cirka 19.00 någon gång.

Jag har haft ganska kul, tack vare våran underbara plugg-grupp på FaceBook, och jag har fått mycket hjälp med saker som var ganska oklara, tack för hjälpen Katrin, Anna, Johan, Felicia, med mera! :)

Nu ska jag i alla fall gå och sova och inte drömma om en massa Karl:ar eller Erik:ar...

Godnatt.





Kommentarer
Anna

hihihi det var ganska kul :)

2011-03-03 @ 13:17:19
URL: http://annarodas.blogg.se/

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------