------------------------------------------------------------------------------------

japan.



Hej.

Jag tror inte att det har undgått någon att det har varit tsunami i Japan, och kärnkraftverk har explodifierat där borta? Senaste nyheterna sa att radioaktivetetsskalan (eller något sånt) låg på 6, på en skala upp till 7. Det är liiiite läskigt. 

Mer än så vet jag inte, jag vet att det är katastrof därborta och att vi på något sätt ska försöka hjälpa dem. Jag tycker det är väldigt läskigt, men eftersom jag inte är speciellt insatt i det så vet jag inte vad jag ska göra för att försöka hjälpa folket. 

Och jag vet heller inte vad som händer där borta mer än att fler kärnkraftverk troligtvis kommer explodera, vilket kommer leda till en ännu större katastrof. 

Är det bara jag som har tänkt på att nyheterna bara kommer med tråkiga nyheter? Jag orkar seriöst inte kolla endast för att jag blir så deprimerad, eller ja för att det är ganska tråkigt också, haha.

Aja, nej nu ska jag skriva på mediekommunikationen, tror jag om jag kommer igång någon gång, heh...
Hejdå! :)





Kommentarer

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------