------------------------------------------------------------------------------------

skit och pannkaka



hejsan.

nu är historia-provet skrivet, eller ja för typ en massa timmar sen.

gick väl sådär, glömde bort allt jag lärt mig under veckan, men det kanske går iallafall, fick reda på att våran lärare hade rättat alla prov utom tre och att det var några Gn men att de flesta låg över, men jag vet ju inte han kanske inte har rättat min, och då kan jag ju fått IG...

men aja, jag får ta det. fett depp inlägg blev det nu. synd.

haha, min bror kom precis hem. höjdpunkten för idag! haha.
ska väl gå och säga hej, antar jag...

hejdå



Kommentarer

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------