------------------------------------------------------------------------------------

stuck in a bad circle



*måste plugga*
. oj mitt rum är stökigt. städa rummet. *måste plugga*. oj vad skitigt mitt sudd är. göra suddet fint. *måste plugga*. har inte kollat twitter på länge. kollar twitter. *måste plugga*. inte facebook heller. kollar facebook. *måste plugga*. hm undra om jag kan hitta den där provkalendern lärarna alltid snackar om. letar runt på nyköpings gymnasium. *måste plugga*. oj vad stökigt det var bland alla bokmärken. städar upp bland dem. *måste plugga*. undra om någon har bloggat. kollar bloggar. *måste plugga*. undra om någon har kommenterat min bogg. loggar in på blogg.se. *måste plugga*. jag har visst inte bloggat på ett tag. bloggar. måste som sagt plugga.




Kommentarer

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------