------------------------------------------------------------------------------------

torsdag kväll.



Healo!

Idag är det torsdag och dagen har varit ungefär som alla andra torsdagar, samma lektioner, samma folk :)

Var hos tandläkaren i morse, hon snodde min sovmorgon :( men aja, nu ska jag inte dit på typ ett halvår, vilket känns väldigt skönt med tanke på att jag har vart där typ sjutton gånger sen augusti...

På engelskan pratade våran utbytesstudent Jenny om Australien, som hon kommer ifrån, och sen bjöd hon på kakor och annat gott som kom från Australien, väldigt gott faktiskt :)

På matten räknade jag faktiskt, börjar bli bättre på det och jag tror att det beror på att Janne bara har genomgåg en gång i veckan nu för tiden istället för varenda lektion, tumme upp för det!

Historian var flum, som vanligt. Och Fride blev tjurig på oss, som vanligt.

Sen gick Linnéa och jag till bussen, i regnet. Usch!
Sooool! Kom fram igen och ta bort all äcklig snö!!!

Bussade i alla fall hem och klev av bussen och fick ett sms av mamma, där det stog att hon var och hämtade min lilla syster och att om jag ville ha skjuts hem från bussen skulle jag vänta tre minuter, så jag väntade tre minuter och åkte bil hem :)

Väl hemma käkade jag mat och sen har jag suttit framför datan tills typ nu :P

Nu ska jag sätta igång och plugga in spanskaglosorna så att jag kan dom till imorgon ;)

Hejsvejsss.





Kommentarer

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------