------------------------------------------------------------------------------------

change.

jag har bestämt mig för att en förändring i mitt liv måste ske.
det här fungerar inte längre.
jag måste försöka se positiva saker i livet istället för negativa,
annars kommer det inte att fungera länge till.

jag har bestämt mig för att:
  • Jag ska göra mina läxor och skolarbeten i tid, så att jag får tid över till annat när det är klart.
  • Jag ska (försöka) plugga körkortsteori, så att jag kan ta det där körkortet någon gång.
  • Jag ska sluta svära, det bestämde jag mig för igår, och har alltså redan satt igång med det målet.
  • Jag ska försöka hinna med att vara kreativ och ta bilder, för det är något jag verkligen behöver göra, för att äntligen kunna uppskatta något.
  • Jag ska försöka vara en roligare människa och inte vara så tråkig i skolan.
  • Jag ska satsa på bra avgångsbetyg.


Så, det här är mitt mål, det kan bli ett nyårslöfte, men ska försöka ta itu med allt så fort jag kan. Till exempel nu, när jag faktiskt egentligen ska plugga, och jag tänker sätta igång med det på en gång för att inte hamna efter.


Ha det bäst! :)

Kommentarer
Hanna

Vaddå tråkig i skolan?? Du är en en jättehärlig tjeij ju :D

2011-11-25 @ 14:45:59
URL: http://twist.webblogg.se/
Anna Busig rodas

Glöm INTE att belöna dig själv annars kan det bli pankaka :) med det ser bra ut och som hanna säger ett mål är redan uppfyllt :)

2011-11-25 @ 23:21:34
URL: http://annarodas.blogg.se/

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------