------------------------------------------------------------------------------------

NP

jag blickar tillbaka i minnet från när jag gick i sexan och var skitnervös inför mitt första nationella prov. "varför måste det heta 'nationella provet' det låter så hemskt!" tänkte jag då... jag håller med mig själv än idag, bara namnet ger mig obehagliga tankar.


jag har som sagt nationella prov i svenska b imorgon, och jag kunde inte må värre. jag har varit hemma i fyra timmar och spenderat dem alla i sängen framför tvn, två timmar sovandes. Jag börjar nu känna paniken komma krypandes när jag bara vi gå och borsta tänderna och krypa ner under täcket och glömma den här dagen, men inser att jag inte kan för jag har inte förberett mig ett piss inför nationella imorgon....

hatahatahata.

Kommentarer

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------