------------------------------------------------------------------------------------

f.

Försöker bli frisk. Inte det lättaste kan jag säga.




Och försöker hitta en frisyr som kanske skulle kunna passa mig. Inte det lättaste heller, kan jag lugnt säga.
Vågar jag klippa kort(are)? Vågar jag klippa lugg? Ska jag ha snelugg, rak lugg, ingen lugg? AAAHHH!?
Aja, jag ska prata med frisören på torsdag och se vad hon säger....men är inne på något av de här:




men ja som sagt vi får se vad hon säger. kanske inte är något som alls passar mig.
vad tycker ni?

Kommentarer
Hanna

Den längst ner till höger tycker jag va fin :)

2011-09-20 @ 15:16:52
URL: http://twist.webblogg.se/
SV: Hanna

Okej! Tack för hjälpen :)

2011-09-20 @ 17:29:20
Linnea

tycker hon, ohlsen tvillingen :)

2011-09-22 @ 23:27:11
URL: http://anderssonlinnea.webblogg.se/

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------